Marketing Olfattivo

Marketing Olfattivo

L’ Olfatto

Un segno indimenticabile – E’ immediato – Allude ed evoca – Ha la forza dell’inevitabile – Si imprime nella memoria in modo indelebile – Crea associazioni fortissime

Applicazioni

L’olfatto può essere utilizzato come medium di senso per spiegare, interpretare, suggerire sensi, in diverse situazioni:

Prodotti – Brand – Musei – Mostre – Rassegne – Installazioni

Eventi

LOGO OLFATTIVO, PERCORSO OSMICO E SMELL EXPERIENCE (correlazione tra cibo e olfatto)

Proposte di allestimenti ad hoc per percorsi osmici con diffusori di arredo, accessori profumati e loghi olfattivi personalizzabili.

Instagram

  • Makeup performance of @vormakeup on the actress @giuliamelis.actress on the theme of the air ... when a dream materializes before our eyes ... magic ...
  • Happy Tuesday ... Our artistic performances are innovative, involving and captivate the senses ...
  • Good Wednesday ... Exhibition "Aria" at the Gallery Restaurant "I Monaci sotto le Stelle " inauguration on June 6th 2018 ... when the concept of Aria is combined with the various artistic and personal visions ...
  • Presentation of the digital collection of the “ Avanti! “ Thursday 10 May 2018 at the 300 pm, at the Library of the Italian Senate in Rome ... Happy Tuesday ...
  • The @cibartisti by @taobcomunicazione on the magazine "Gusto in Viaggio", "When Art and Food Meet". An intuition of many years ago has become the Future.

Seguimi!

Scroll UpScroll Up